C'mon be happy!

Upp som en sol & ner som en pannkaka. Mitt humör under dagen, beskrivet i en mening.
Jag hoppas att ni har haft/har en mysig lördag kväll, själv är jag ensam med en hög med plugg. Som alltid, när man har tid som inte räcker till under veckan.

Nåväl, min gulliga kompis Vendela har försökt hjälpa mig med bloggens utseende. Trots hennes många försök & tålamod så blev det inte riktigt som vi/jag ville. Vi kom dock fram till vad som förmodligen är felet. MIN DATOR. Hur irriterande? Denna finna designen hjälpte Vendela mig med & den var tänkt som header till bloggen. Ska försöka att lägga in den från en annan dator. Kan funka, hoppas. Puss på er! :)


bloggdesign

Kommentarer
Postat av: Vendela

Sådär nu är bloggen fixad nästan i alla fall :) vet inte vad du vill ha för textfärg? Svart syntes så bra så tyckte de passade :)



tack för gårdagen/dagen! :)

2010-03-21 @ 00:23:56
Postat av: Anonym

Duktiga, duktiga Vendela <3

2010-03-22 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0