Icke passande i stallet

Hej, skön eftermiddag idag. Har verkligen uppskattat att få vila & ta det litta lungt. Har fått fixa mina nails. Häst & naglar har aldrig gått ihop tyvärr, fast det får man leva med! Håller de ett tag så är det fint så länge det varar i alla fall. [Försök lägga märke till en sak..]   

 

Helg snart :D Hallelulja!
Hey vet ni, det blir ponnydressyr i Skabersjö på lördag. Hallelulja g-å-n-g-e-r 10!
Helt galet är det.. varför? Hejhopp, jag har inte tävlat på ett halvår. Hoppas bara att Svante & jag får till det riktigt bra. Han kan dansa min ponny, jag bara vet det & på lördag är det dags att visa det.

Puss & kram på er

[Alla meningar i inlägget började på "H". Kom ni på det?]  

Kommentarer
Postat av: Tina

Detta låter ju lovande :)

2010-03-04 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0