Loading..

Batteri på uppladdning. Har kämpat & slitit som ett djur (hehe..) med ridning & tillfixning av hästen idag. Blod, svett & tårar, bokstavligen. Som förväntat rök mina nymanikurerade naglarna när jag flätade Svantes man. Attans! Det flög nagelbitar lika tätt som det kom trasiga gubbiband flygande i takt med att jag blev griningare & grinigare. Kort & gott, ikväll har jag verkligan kämpat för att ponnyn ska vara i trim. Medaljen har sin baksida så att säga :)

Nu ser jag fram emot morgondagen då jag ska satsa allt. Skulle vara skönt om man fick en positiv start på sesongen med ett resultat som jag blir nöjd med (det kommer aldrig hända). Jag längtar! :)


Dressyr är det som gäller imorgon, men detta är en bra tävlingsbild från fälttävlan. Laddade, koncentrerade & 100% samspelta. LET'S GO. 


Kommentarer
Postat av: Vendelalala

hade jag vetat det tidigare så hade jag lätt fett hängt med och hjälpt dig! :O

Lycka till imorgon tjejen, klart det kommer gå bra. Väntar med spänning på resultatet!

puss!

2010-03-05 @ 22:50:43
Postat av: Tina

Vilket trevligt erbjudande du fått av Vendela. Det var ju gulligt av henne.

Nöjd det är du ju nästan aldrig .Nöjd för dig är lika med perfektion både på gott och ont.

Kram M

2010-03-05 @ 23:27:33
Postat av: Auli

Håller tummarna för er idag! puss

2010-03-06 @ 08:44:54
Postat av: Tina

Gratulerar STORT till din 1:a placering idag . Mycket bra gjort med tanke på Svanets busiga humör :)

2010-03-06 @ 17:56:36
Postat av: Vendela

Härligt Matilda, du är bääääst!

2010-03-06 @ 21:26:34
Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt schabrak med matchande huva från Tattini värde över 600:-. (http://warnmark.blogg.se/2010/march/ej-publicerad-vinn-ett-schabrak-med-matchan.html)



Mvh Karin

2010-03-07 @ 11:03:21
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0