Mögelklump

Tjaaaaaaaaalala
Rastlös, megatrött & ont i huvudet, på en gång. Känns som att jag har världens mest patetiska liv. Orkar inte göra något alls, inte ens duscha. FRÄSHT. Snart möglar jag bort. HEJDÅ!

Okej, hej. På riktigt, allvarligt talat. Gissar på att ni som läser detta förmodlige vill läsa något vettigt också. Jag & Svante tränade dressyr idag för vår tränare, det gick ok men klickade inte helt. Jag vet vad jag ska träna på nu i alla fall. Om två veckor har jag planerat att debutera i LA:P1 (en klass svårare än jag rider nu) i Färs. Har ingen aning om vart ridklubben ligger. NAJS.

Ska nog duschachacha i alla fall. Jag tvingar härmed mig själv att gå de ca 50 stegen till badrummet.

Tjaaaaaaaaaaaaalala twice

Kommentarer
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Om Du tittade på melodifestivalen, var det rätt låt som vann?? :)



Läs om allt som har ridning och hästar att göra på min blogg, allt från tips, träning, utrustning och tävling! Att kolla skadar iaf inte ;)

http://sofiaelinab.blogg.se

2010-03-13 @ 22:55:47
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0