Omgång 1 med div 1

Igår var det tävling i Färs. Lagdressyr med div 1 OCH jag debuterade även i LA:P1 :D

Båda klasserna gick bra, dock inga placeringar. Många duktiga ryttare var med så inte så konstigt kanske. Jag var nöjd i alla fall trots att jag red fel i båda programmen. Klantigt värre. Mamma hade med sig filmkameran och filmade en hel del, hoppas på att ni ska kunna få se några av klippen senare. Hjälp fick jag igår av min medryttare & mamma, jag tackar dem så jättemycket! :) Laget låg länge 3:a men slutade till sist på 4:e plats totalt. Tar vi igen nästa gång! Fast i och för sig är jag inet med nästa div 1 omgång för då är jag på klassresa i Berlin. Ska eventuellt vara med och tävla omgång 3 istället :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0