Skabersjö 6/3

Men tjena, igen! :)


Blågult på första tävlingen, bättre kan det inte bli!

Självklart tänker jag berätta om den regionala tävlingen igår i Skabersjö. Jag har för övrigt bestämmt mig för att bara rida regionelt & högre i år. Jag startade LA:1 på förmiddagen och eftersom det även blev prisutdelning så stannade vi där till efter lunch. Dagen innan red jag Svante i 1 & en halv timme, för att han var så busig. Bus Svante var som bortblåst på framridningen, men han kom dock fram igen inne på banan. Tydligen så lyckades jag döjla hans små spratt bättre än jag trodde & resultatet av en riktigt rolig runda blev en blågul första plats. Helt ärligt så hade jag inte förväntat mig att det skulle gå så pass bra. Härligt med så bra resultat på första tävlingen för sesongen! :D 




Busponnyn är alltid så otålig..


Kissemissen kelade med pållen, genom gallret :) så söta!


Regional ponnydressyr i Skabersjö, 6/3 2010.




Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Comman /s.s

Vad fin häst :D

2010-03-08 @ 16:40:11
Postat av: Tina

Duktigt av er med tanke på busponnyns humör :)

2010-03-09 @ 09:46:45
Postat av: Faster

Va kul, grattis Matilda och Svante!

2010-03-09 @ 15:42:49
Postat av: Ina Jacobsen

Oh i Skabersjö är det så fint att tävla! Jag var där flera gånger med mina hästar på den tiden jag tävlade i hoppning. Min första vinnst kommer därifrån ;)



ha de gott

2010-04-17 @ 20:35:20
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0