Första tävlingen på sista året

Då blir första tävlingen för oss för i år på Ystad ridklubb den 19:e februari. Anmälde mig nyss till 2 klasser: LA:1 & LA:P1

Detta ser jag verkligen fram emot! Det är alltid lika kul när säsongen kör igång igen. Jag får som ett litet lyckorus för att jag får ut och tävla med min ponny igen. Samma förväntningar infinner sig och jag vill att allt ska vara perfekt inför första starten. Allt som det brukar vara. Snart ska jag sätta mig ner och planera hur jag vill att denna säsong ska se ut. Vilka tävlingar vill jag rida, vilket upplägg och förberedelser kräver dessa, vilka mål är rimliga och när ska jag börja annonsera? Det lär trots allt bli lite speciellt, min sista på ponny.





Ystad, tagga tagga!
   


Kommentarer
Postat av: Alice

SV: vi hade voltige på ridskolan ;)

2012-02-04 @ 21:36:47
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: elin - storochlitenhast.blogg.se :D

sv; Yes! Jag har lärt honom det :)

Tack för din kommentar, kram!



Fin blogg btw!

2012-02-04 @ 22:37:39
URL: http://storochlitenhast.blogg.se/
Postat av: Tina

Kul att ni skall tävla!

2012-02-06 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0